اینو در جوابه یه پی ام خصوصی میگم
پارمیس تنها

ببینید هرکسی تو زندگیش یکیو داره ک تمامه امیدشه زندگیشه اونوقت اگه اون طرفو ب خاطره بقیه از دست بده بدترین شرایطه ممکن واسه یه فرد ایجاد میشه شاید زندگی همش غم نباشه ولی همش خوشی هم نیست اگه متنای این وب ناراحتتون میکنه شرمنده ولی اینا واقعیت های زندگیه منه تو دنیای واقعی نمیتونم ب کسی بگم ینی کسیو ندارم ک بگم واسه همین اینجا میگم مینویسم تا توی خودم نمونه حالمو بدتر از اینی ک هست نکنه هیچکودومتون جای من نیستین ک بدونین من الان تو چه حالو روزیم از همیشه تنها تر شدم امیدوارم جوابتونو گرفته باشین ببخشید اگه کسیو ناراحت کردم با حرفام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:,ساعت 4:14 PM توسط پارمیس|



مطالب پيشين
» <-PostTitle->

Design By : Pars Skin